Zo scoor je met Google | Google-infosessie | Officenter Brussel
Op donderdag 1 februari heeft u een Google-infosessie bijgewoond die door Emiel Jans van UP-TO-DATE WebDesign werd gegeven in het Officenter van Brussel. Er werd getoond hoe je online eenvoudig veel beter gezien en gevonden kan worden door in te zetten op de belangrijkste Google-diensten en social media.
Vond je onze infosessie interessant? Ik zou het appreciëren als je wat feedback hierover wilt geven op één van onze sociale media. Het neemt geen minuut tijd in beslag.
Bent u op zoek naar een nieuwe website of webshop? Wil je sociale media en mailings via nieuwsbrieven eenvoudig en professioneel up-to-date houden? Vraag dan hier je offerte aan of bel me op 0032473453946 om een persoonlijke afspraak te maken.
Zoals beloofd een korte samenvatting:
Vond je onze infosessie interessant? Ik zou het appreciëren als je wat feedback hierover wilt geven op één van onze sociale media. Het neemt geen minuut tijd in beslag.
Bent u op zoek naar een nieuwe website of webshop? Wil je sociale media en mailings via nieuwsbrieven eenvoudig en professioneel up-to-date houden? Vraag dan hier je offerte aan of bel me op 0032473453946 om een persoonlijke afspraak te maken.
Zoals beloofd een korte samenvatting:
1 Online goed gezien en gevonden worden begint bij Google zelf
Klik hier voor meer info.
2 Een website alleen is niet meer genoeg
Klik hier voor meer info.
Het internet is in de eerste plaats bedacht om kennis te delen met anderen, niet om bedrijven te helpen groeien. Als jouw website nog steeds een vertaling van een papieren naar een digitale folder is, in plaats van een archief van de kennis die jij bezit, laat je heel wat kansen liggen. Google heeft als doel om goede antwoorden te geven op vragen die gesteld worden in de zoekmachine. Een commerciële boodschap zal daarom zelden hoog scoren in de zoekresultaten. Deel je kennis met de wereld en je zal eenvoudig een groot publiek online bereiken en online beter scoren.
Klik hier voor meer informatie over de online invloed van sociale media.
We komen vaak bedrijven tegen werken met lokale webdevelopers of programmeurs die zelf een systeem hebben ontwikkeld om een website of een toepassing te maken. Vaak klinkt het mooi om zelf alles vanuit het niets te mogen bedenken, maar in werkelijkheid is dit zelden een succesvolle of betaalbare zaak. Maak gebruik van de tools die al bestaan. Het aantal toepassingen die beschikbaar zijn en zich al miljoenen keren hebben bewezen is enorm. Zet hier dus op in.
Klik hier voor een overzicht van de belangrijkste tools.
Als je een lange tijd niets van jezelf laat horen, zal je stilaan vergeten worden. Deel daarom regelmatig een online artikel of bericht. Zo blijf je Top of Mind bij je doelgroep en vooral bij de bestaande klanten.
Klik hier voor een overzicht van al onze artikels.
Als iemand al met jouw bedrijf in aanraking is gekomen, moet je die kans aangrijpen om hem of haar regelmatig aan je te laten denken. Het kan zijn dat die persoon vandaag nog geen behoeft heeft aan hetgeen waar jij een antwoord op hebt, maar dat kan binnen een jaar helemaal veranderen. Nieuwsbrieven in de vorm van e-mails zijn nog steeds de beste manier om jouw boodschap regelmatig naar buiten te brengen. Beloon je contacten met handige tips en tricks en verveel hen niet met uitsluitend commerciële boodschappen. Dit zal ongetwijfeld zijn vruchten afwerpen.
Klik hier voor een overzicht van de belangrijkste boodschappen die mensen verwachten.
De mening van anderen geeft steeds vaker de doorslag in de beslissing van aankoop of dienst waar we voor kiezen. Elk bedrijf zal zich steeds van zijn beste kant laten zien, maar het is uiteindelijk je reputatie (en de mening van anderen) die bepalend is voor jouw succes. Ga hierbij uiteraard zoveel mogelijk uit van Google Reviews.
Klik hier voor enkele testimonials van onze klanten.
Klik hier voor een overzicht van al onze Google Reviews.
Volg deze link voor een overzicht van enkele handige zakelijke apps die gisteren aan bod kwamen. Hier kan je de 50 belangrijkste apps terugvinden die wij onze klanten aanraden om eens te bekijken. Tot slot kan je hier nog meer apps vinden die vooral handig zijn voor je persoonlijke info of op vakantie.
3 Bekijk het internet niet als een commercieel medium
Klik hier voor meer informatie over de online invloed van sociale media.
4 Gebruik systemen en apps die zich al bewezen hebben
Klik hier voor een overzicht van de belangrijkste tools.
5 Laat regelmatig iets van je horen
Klik hier voor een overzicht van al onze artikels.
6 Verzamel emailadressen
Klik hier voor een overzicht van de belangrijkste boodschappen die mensen verwachten.
7 Verzamel reviews
Klik hier voor enkele testimonials van onze klanten.
Klik hier voor een overzicht van al onze Google Reviews.
Volg deze link voor een overzicht van enkele handige zakelijke apps die gisteren aan bod kwamen. Hier kan je de 50 belangrijkste apps terugvinden die wij onze klanten aanraden om eens te bekijken. Tot slot kan je hier nog meer apps vinden die vooral handig zijn voor je persoonlijke info of op vakantie.
Ben je op zoek naar een nieuwe website? Wil je social media en mailings via nieuwsbrieven eenvoudig en professioneel up-to-date houden? Contacteer me en ontvang een gratis analyse van uw huidige aanpak en een persoonlijke presentatie om te zien hoe onze strategie u online eenvoudig beter helpt scoren.
Ben je op zoek naar een interessante spreker voor je event, vereniging of bedrijf? Contacteer me om samen de mogelijkheden te bespreken.